Odnośniki
Przejdź do: www.ekoskladsluzewo.pl
Treść strony
Przetargi / zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na odbiór odpadu o kodzie 19 12 12
Załącznik
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/01/2024 na odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 12
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/01/2024
na odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 12
I. Zamawiający:
Nazwa: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej „EKOSKŁAD” Sp. Z o.o.
Adres: ul. Polna 87, 87-710 Służewo
Telefon: 54/282 02 45; 600 880 241
e-mail: kontakt@ekoskladsluzewo.pl
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
III. Wymogi formalne:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: kontakt@ekoskladsluzewo.pl i/lub t.kilanowski@ekoskladsluzewo.pl w formie skanu lub doręczona do siedziby Zamawiającego. Oferta musi być podpisana przez osobę reprezentującą firmę.
3. Do oferty winien być dołączony odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
IV. Terminy:
1. Termin składania ofert upływa 31.01.2024r. godz. 1300
Oferty złożone po tym terminie nie będą oceniane.
2. Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.ekoskladsluzewo.pl
3. Po wyborze ofert Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą.
V. Kryteria wyboru oferty:
cena – 100 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo dalszych negocjacji po złożeniu oferty.
VI. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
2. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
3. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający będzie porozumiewać się z Wykonawcami telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Osoba kontaktowa w sprawie niniejszego zapytania (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00) –
Tomasz Kilanowski, tel. 501 204 370
Prezes Zarządu
PUP „EKOSKŁAD” Sp. z o.o.
Informacja o wyborze oferty - zapytanie ofertowego Nr 02/12/2023/TK
Załączniki
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 02/12/2023/TK na odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 07 , 15 01 01 , 15 01 02 , 15 01 04 , 16 01 03
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 02/12/2023/TK na odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach
15 01 07 , 15 01 01 , 15 01 02 , 15 01 04 , 16 01 03
I. Zamawiający:
Nazwa: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej „EKOSKŁAD” Sp. Z o.o.
Adres: ul. Polna 87, 87-710 Służewo
Telefon: 54/282 02 45; 600 880 241
e-mail: kontakt@ekoskladsluzewo.pl
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
III. Wymogi formalne:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: kontakt@ekoskladsluzewo.pl i/lub t.kilanowski@ekoskladsluzewo.pl w formie skanu lub doręczona do siedziby Zamawiającego. Oferta musi być podpisana przez osobę reprezentującą firmę.
3. Do oferty winien być dołączony odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
IV. Terminy:
1. Termin składania ofert upływa 07.12.2023r. godz. 1100
Oferty złożone po tym terminie nie będą oceniane.
2. Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.ekoskladsluzewo.pl
V. Kryteria wyboru oferty:
cena – 100 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo dalszych negocjacji po złożeniu oferty.
VI. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
2. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
3. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający będzie porozumiewać się z Wykonawcami telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Osoba kontaktowa w sprawie niniejszego zapytania (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00) –
Tomasz Kilanowski, tel. 501 204 370
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/06/2023 na odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 12
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/06/2023
na odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 12
I. Zamawiający:
Nazwa: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej „EKOSKŁAD” Sp. Z o.o.
Adres: ul. Polna 87, 87-710 Służewo
Telefon: 54/282 02 45; 600 880 241
e-mail: kontakt@ekoskladsluzewo.pl
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
III. Wymogi formalne:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: kontakt@ekoskladsluzewo.pl i/lub t.kilanowski@ekoskladsluzewo.pl w formie skanu lub doręczona do siedziby Zamawiającego. Oferta musi być podpisana przez osobę reprezentującą firmę.
3. Do oferty winien być dołączony odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
IV. Terminy:
1. Termin składania ofert upływa 29.06.2023r. godz. 1300
Oferty złożone po tym terminie nie będą oceniane.
2. Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.ekoskladsluzewo.pl
3. Po wyborze ofert Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą.
V. Kryteria wyboru oferty:
cena – 100 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo dalszych negocjacji po złożeniu oferty.
VI. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
2. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
3. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający będzie porozumiewać się z Wykonawcami telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Osoba kontaktowa w sprawie niniejszego zapytania (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00) –
Tomasz Kilanowski, tel. 501 204 370
Prezes Zarządu
PUP „EKOSKŁAD” Sp. z o.o.
Zalacznik_nr_1_do_ZO 191212
Zalacznik_nr_2_do_ZO 191212
Link do Platformy zakupowej
Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ekoskladsluzewo
Wszczęte postępowania